top of page

PINK FLAMINGO AQUARELLE


Här på min blogg kommer jag att uppdatera mig om min kreativa och konstnärliga vardag. Denna flamingo målningen gjorde jag en tråkig dag på sommarlovet, konst gör dagarna så mycket roligare. När jag gör mina målningar blir jag influerad av djur, natur och kärlek vilket är så mitt skapande kan komma att bli en färdig slutprodukt. Nyfiken på vad jag publicerar här näst? Håll utkik på bloggen för fler inspirerande inlägg! //Lina Leander

Här på min blogg kommer jag att uppdatera mig om min kreativa och konstnärliga vardag. Denna flamingo målningen gjorde jag en tråkig dag på sommarlovet, konst gör dagarna så mycket roligare. När jag gör mina målningar blir jag influerad av djur, natur och kärlek, vilket är så mitt skapande kan komma att bli en färdigställt resultat. Jag har som mål att kunna inspirera både yngre och äldre till att skapa och utforma sin kreativitet efter tankar och känslor. Min kreativitet gör att jag mår bra i vardagen, ett sätt för mig att kunna bearbeta motgångar och vara mig själv. "Art is the only way yo run away with our leaving home"

Nyfiken på vad jag publicerar här näst? Håll utkik på bloggen för fler inlägg i alla former!

Utvalda inlägg
Senaste inlägg
Arkiv
Sök efter taggar
Inga taggar än.
Följ oss
  • Instagram - Black Circle
bottom of page