top of page

New in art materials


Igår fick jag äntligen hem min beställning jag gjort på Kreatima, är mer än nöjd över produkterna. Jag köpte akvarellfärgerna indigo, amazure blue, violet och turquoise blue, även en pensel med vattenbehållare. Beställde även torrpasteller i turquoise blue samt green blue. I videon ser ni när jag visar upp produkterna och testar dem, i slutet demonstrerar jag akvarellfärgerna i min målning jag är under process med just nu, håll därför ögonen öppna tills jag lägger upp ett inlägg med slutresultatet. Ursäkta för en katastrofal video, den är verkligen inte i högsta kvalité med massor av redigering utan bara ihop klippta videoklipp men hoppas i vilket fall som helst att ni fattar tycke. Är kär i dessa produkter! Däremot är produkterna rätt dyra så jag föredrar att köpa produkter på billigare hemsida, men när det kommer till konst så är det bättre med hög kvalité än priset på produkterna enligt mig.

Utvalda inlägg
Senaste inlägg
Arkiv
Sök efter taggar
Inga taggar än.
Följ oss
  • Instagram - Black Circle
bottom of page