top of page

Nature flamingo


Här är resultatet vi alla väntat på utifrån mitt nya konst material som jag testade för att framställa denna målning. Sammanfattningsvis är akvarell färgerna i sjukt fina nyanser, absolut prisvärt enligt mig dock inte billigt. När jag gör målningar blir jag ofta influerad av kärlek och naturen vilket även är något jag förknippar min blogg med, ville göra något annorlunda istället för en rosa flamingo fick den bli turkos vilket blev fint men ger ett mer fantasifullt uttryck med dess färger. Denna målning blev helt okej för att vara gjord på ca 2 timmar, däremot är jag mindre nöjd med bladen jag gjorde men vilken tur att de är bakom flamingon och inte framför. Jag kommer senare berätta för er vilken teknik jag använde för att framställa denna målningen samt den andra rosa flamingon för att få den häftiga effekten där färgerna blandas in i varandra. Tekniken är lätt att genomföra så du vill inte missa när jag skriver om den, håll ögonen öppna. Så exalterad över att dela med mig av mer från mitt konstnärliga liv!


Utvalda inlägg
Senaste inlägg
Arkiv
Sök efter taggar
Inga taggar än.
Följ oss
  • Instagram - Black Circle
bottom of page